Spyke

Replies

sweden

Comment on

Poddrekomendationer

Den som skrattar förlorar podden, världens hjärndödaste pod. Just därför, pratar bara om en massa icke viktiga/allvarliga saker med en komisk ton.

Kafferepet är ganska underhållande också. Läser upp historier som lyssnarna skickat in för dom andra (som inte hört/läst det innan).