Spyke

Replies

turkey

Comment on

Protestolar yeniden başlamalı!

Bot hesaplar. Muhtemelen API anahtarını kullanmadan yapıyorlar. Raporlarsanız reddit, ToS'a uymadıkları için hemen olmasa da o hesapları incelemeye aldıktan sonra yasaklar.

Şayet hesabın başında gerçek bir kişi bulunuyorsa, topluluğun denetimini sağlamak adına beğenmeme özelliğini kullanın ve bu durumu dile getiren gönderiler paylaşın. Elbette mümkünse lemmyverse den de o gönderilerinizde bahsedin. Ben yarın bir deneyeceğim. Karmamın yettiği topluluklarda paylaşım yapacağım.

turkey

Comment on

Mustafa Kemal Atatürk’e “pedofili, kadın düşkünü, kumarbaz” diye hakaret eden felsefe öğretmeni Ramazan Avuşmak tahliye edildi.

Bence birinin Atatürk'e böyle demesi ifade özgürlüğü olmalı. Hiçbir fikre saygı duymak zorunda değilsiniz. Özgürlük için savaşan adamı sansürle koruyamazsın.

Bu öğretmenimsi varlığın Atatürk'e görev dışında hakaret etmesi ifade özgürlüğüdür ama görevdeyken öğrencilerine Epiktetus ten bahsetmek yerine bunu söylemesi suç olmalı.

Comment on

[Araç] VLESS-CF Kurulum Rehberi

Reply in thread

Cihazında mullvad dns(DoH/DoT) kullanabilirsin.

Telefonlarda:

Ayarlar —> Özel DNS —> base.dns.mullvad.net

Windows:

Ayarlar —> Ağ ve İnternet —> Kullandığın bağlantı(ethernet/wifi) —> DNS sunucu ataması düzenle —> Tercih edilen DNS: 194.242.2.2 —> HTTPS üzerinden DNS'i aç —> DoH şablonu kısmına şunu yapıştır: https://base.dns.mullvad.net/dns-query

Linux:

nano /etc/systemd/resolved.conf —> [Resolve] DNS=194.242.2.2#base.dns.mullvad.net DNSOverTLS=yes —> sudo systemctl restart systemd-resolved

MacOS:

Sistem Ayarları —> Ağ —> Bağlantını seç —--> Ayrıntılar —> DNS —> "+" —> 194.242.2.2 (IPv4) 2a07:e340::2 (IPv6)

Hiç bir zaman MacOS cihazım olmadığı içim MacOS tan emin değilim.

turkey

Comment on

[Rehber] VLESS-CF ile kendi ücretsiz Proxy altyapınızı nasıl kurarsınız?


Ping sorununu "address" kısmına yazacağınız IP'ler ile çözebilirsiniz. Yapay zeka yardımıyla en hızlı IP'leri öğrenebilir ve test etmek için araç geliştirtebilirsiniz.

VLESS te ben çoğunlukla address olarak 104.18.0.1(TOKYO) kullanıyorum. Gecikmesi biraz yüksek. Kendiniz için çok daha iyisini bulursanız değiştirmekten çekinmeyin.