rturkey·Turkey 🇹🇷byrias69 Bu subta ne yapak yaBeyler, hazır lemmy'e göç etmişken napak biz ya baya az kişiyiz zatenView original on lemmy.world11Comments4
PPuntoTjet lemmy.world1Hide 1 replyOlum normal reddit gibi kullan. Burasi suan tam olarak r/Turkey karsiligi olmadigi icin sadece haber paylasilmasina da gerek yok. Forum olarak kullanabiliriz normal bi sekilde5
Olum normal reddit gibi kullan. Burasi suan tam olarak r/Turkey karsiligi olmadigi icin sadece haber paylasilmasina da gerek yok. Forum olarak kullanabiliriz normal bi sekilde
En iyi yanı kıl modların olmaması bence
https://lemmy.world/c/Anatolia
Modlar uyuduğu için
👋🏼