Spyke
turkey·Turkey 🇹🇷byCerberus29386

Neden lemmy kullanıyorum

Bebeğe şiddet uygulayan bir kadına ağız dolusu sövdüğüm için Reddit denen çöplükten ıp banı yedim . Sözde milleti şiddete teşvik ediyormuşum . Bundan sonra burayı kullanacağım biraz karışık bir yapısı var ama zamanla düzelmesini ve daha iyi optimizasyon olmasını ümit ediyorum .

View original on lemmy.world
lemmy.world

Lemmy niş bir Türk kitlesine sahip olduğu için sayımız az. Sosyal medyada fazla vakit geçiriyorsan muhtemelen tekrar Reddit’e dönersin diye düşündüm. Aman boşver bunları. Hoş geldin 🫀.

2

Malesef reddite geri dönemem ıp banı yedim , sosyal medyaya gündemi takip etmek için giriyorum buranın kitlesi biraz daha büyürse daha güzel olabilir .

2

You reached the end