Spyke
lemmy.world

Valla aptal modlar yok cok mutluyum. Orospu evlatlari yarrami yesinler. Umarim kemik kitle gelir

6
lemmy.world

bilgisayardan giriş yapıyorum, bazı eksiklikler dışında harika platform etkinlik geçmiş gizleme gibi özellikler lazım sadece.

2
qiiipopreply
lemmy.world

ben telden girince yorum yazamıyorum sizde böyle bir sorun var mı

2
090reply
lemmy.world

Ben telefondan giriyorum. Hayır sorun yok. Hangi istemciyi(clienti) kullanıyorsun?

1
090reply
lemmy.world

İOS olmasaydı yardımcı olabilirdim.

İOS ta birde voyager var. Tasarımını beğenmeyebilirsin. Birde onu dene. Bundan önce bi mlem ayarlarınıda kurcalayabilirsin.

1

You reached the end

toplu göç | Spyke