Spyke

Replies

Comment on

Fri snak fredag

Jeg er begyndt at stå på skateboard igen i en alder af 33, fuck det er fedt. Der er kommet nye hjul og lejer på boardet, så det køre det som en drøm igen, nu skal der sgu trænes kickflip.

Comment on

Fri snak fredag

Reply in thread

Pausen var 15 år, så der er lidt at indhente, men med muscle memory så går det faktisk overraskende godt. Jeg var lige nede og kysse asfalten inden for de første par minutter, ellers kom balancen hurtigt tilbage ;)

Comment on

Reparation af el ladcykel motor

Reply in thread

Enig, de fleste el cykler er lavet af billig Kina skrammel, har også formået at fixe controlleren til samme el cykel, det var en MOSFET der var brændt af, det er ikke noget at sige til når at man ser den indvendige konstruktion og samling af sådan en, virkelig billig lavet.

Vidste ikke at der var så stor forskel på batteri prisen, der er sgu nogen der skummer fløden.

You reached the end