Spyke
fedditdk·Feddit.dkbySorteKanin

Feddit.dk går ned kl 10 pga. vedligeholdelsesarbejde

Jeg vil forsøge at opdatere til den nyeste version af Lemmy - forhåbentlig går det godt, men mange andre instanser har haft problemer da de opdaterede. Så jeg lover ikke noget om hvor lang tid det tager.

View original on feddit.dk
feddit.dk

Vi er tilbage - opdateringen var ret gnidningsfri men sig endelig til hvis i ser nogle fejl.

Jeg har gået tilbage til standard-temaet da opdateringen totalt ødelagde det tema jeg havde lavet før hehe. Det får jeg lige fikset.

13
feddit.dk

Så fik jeg rettet temaet. Hvis der er nogen CSS-wizards derude der har forslag til temaet så sig endelig til.

5
Andreasreply
feddit.dk

Inte en CSS-wizard men det finns det här repository med customteman för Lemmy-UI. Jag tycker det är fint med ett rødt-hvidt tema för ett danskt forum men kan dark mode kanske väljas som defaulttema för utloggade användare? På iOS respekterar Firefox inte mina mörkt läge-inställningar och visar mig en kritvit feddit.dk som lyser som solen varje gång jag scrollar utloggat :(

1
SorteKaninreply
feddit.dk

Du kan vel bare logge ind? Jeg synes det rødhvide passer bedst som default. De fleste websider er hvide som default.

2

Har integritetsinställningen att rensa min cache och logga ut mig automatiskt efter några timmars inaktivitet... det är bara iOS som har det problemet eftersom Dark Reader på iOS inte fungerar med Firefox. Men nu inser jag att temaval för utloggade och automatisk identifiering av färgpreferenser bör vara en förbättring till Lemmy-UI och inte nåt folk ska irritera admins om.

1

Fedt nok, godt arbejde, umiddelbart ingen problemer her :) Som bunus kan man nu bruge sort by Top 1, 6 or 12 hours i Liftoff appen, det er ret fedt.

4

Ah, missede beskeden og brokkede mig på Mastodon, ups! :D

Godt at se at det er tilbage igen.

3
SorteKaninreply
feddit.dk

Hmm det lader til at federation er ødelagt med kbin i 0.18. Det er vist ikke kun et problem for Feddit.dk men for Lemmy generelt.

2
SorteKaninreply
feddit.dk

Jeg opdatere meget snart (forhåbentligi dag) i hvert fald. Håber det fikser det så

1

You reached the end

Feddit.dk går ned kl 10 pga. vedligeholdelsesarbejde | Spyke