Spyke
feddit.dk

God jul! Synes sgu det har været nogle 6 første måneder her.

16
pomfrittenreply
feddit.dk

det har været nogle 6 første måneder her.

Jeg kunne ikke være mere enig.

8

Haha, har lige fået en i firmagave, så det kommer på det rigtige tidspunkt, tak <3

12
dollereply
feddit.dk

Hold da op, de er unge med de unge!

Men egentlig, HVIS man nu hypotetisk lavede en "alene hjemme" og ens fælder kom til at invalidere en indbrudstyv, så er man så vidt jeg ved ansvarlig og kan straffes, kan man ikke?

6

Ja, det er nok en temmelig dum ide at lave potentielt invaliderende eller dræbende fælder. En reaktion skal jo være proportional med den umiddelbare personlige fare indbrudstyven udsætter en for.

5
feddit.dk

God jul gutter :) Jeg har ikke været her så meget for nylig men jeg sætter pris på at der er et godt fællesskab herovre når man bliver træt af tonen andre steder på nettet. Håber det fortsætter i 2024 uanset hvad verden bringer os :)

13

Tak, og glædelig jul alle i lemmyvaryler! Håber i får en dejlig tid med familien og venner, at der er gode gaver under træet 🎄🎅🎁 og velsmagende mad i ovnen 😋

11
feddit.dk

Glædelig jul! Må heldet være med jer i pakkeleg og mandelgave

10

Pakkeleg finder sted ude på vestkysten i år. Mærsk giver.

3

Glædelig jul🎄. Feddit har virkelig været et rart sted at være det sidste halve år. Jeg ser frem til at bruge det mange år frem!

9

::: spoiler spoiler Ruslands luftrumstyrker har haft en lorteuge :::

Det kan jo kun styrke julestemningen! Dejlig nyhed :)

4

You reached the end

God Jul | Spyke