Spyke

Posts

Boğaziçi'nde Tomalar ve Polisle Gece Baskını: Kulüpler Zorla Boşaltılıyor

Geçtiğimiz gece (7 Şubat) Boğaziçi Üniversitesi Güney Kampüs çevresi polis ekipleri ve araçlarla sarılmış durumda. Okul kapıları demir parmaklıklarla sebepsiz ve açıklamasız şekilde kilitlendi; kampüse girmek isteyen öğrenciler içeri alınmadı.

İçeride ise "yangından eşya kaçırır gibi" bir operasyon var. Şu an paylaştığım görüntülerde göreceğiniz üzere, Müzik Kulübü (BÜMK) ve Güzel Sanatlar Kulübü (BÜSK) gibi okulun en köklü kulüplerinin odaları, akıbeti ne olacağı belli olmayan bir yere taşınıyor.

Süreç Nasıl Buraya Geldi?

Hamlin Hall Gerçeği: Kulüp odalarının bulunduğu ve 150 yıllık tarihi olan Hamlin Hall (eski erkek yurdu), 3 yıl önce "tadilat" bahanesiyle boşaltıldı.

Sürekli Değişen Bahaneler: Önce tadilat dendi, sonra "Personel Hizmet Binası" olacağı söylendi. Geçtiğimiz günlerde ise "Derslik yapılacak" denildi.

Amaç Öğrenciyi Uzaklaştırmak: Bahaneler değişse de sonuç değişmedi: Kayyum yönetim , öğrenci kültürünü kampüsün kalbinden söküp atıyor. 2 yıl önceki müdahalelerden sonra merkezde kalan son 2-3 kulüp de geçtiğimiz gece itibarıyla yerinden ediliyor.

Şu an eşyalar taşınıyor, öğrenciler okula giremiyor, kulüplere ne olacağı ise belirsiz.

https://www.reddit.com/r/KGBTR/comments/1qzcy8s/bo%C4%9Fazi%C3%A7inde_tomalar_ve_polisle_gece_bask%C4%B1n%C4%B1/Open linkView original on lemmy.world

Evsiz adamın köpeğini elinden alıyorlar sizin başınıza gelse ne yapardınız ?

evsiz adamın köpeğini hayvan haklarından bir takım kimse gelip zorla köpeği adamdan alıyorlar (Alanlar Yetkili Değil) Adam ise karşı koymaya çalışıyor köpeğini de çığlıkları dan ne kadar korkmuş olduğunu anlıyorsunuz. bu durum hakkinda ne düşünüyorsunuz ?

https://www.reddit.com/r/vlandiya/comments/1qz5u9j/evsiz_adam%C4%B1n_k%C3%B6pe%C4%9Fini_elinden_al%C4%B1yorlar_sizin/Open linkView original on lemmy.world

Dostlar bügün kek günüm🥳

kek günümü kutlayin dostlarim. çünku bugün benim kek günüm.

şaka maka 4 sene olmuş ve bu süre zâfında reddit bana çok şey kattı. hem azda olsa yazmayıda ogrendim,

bir çok insanla tanıştım iyisiyle kötüsüyle salak saçma bana hiçbir şey katmayan tartışmalarada girdim. bana çok şey katan tartişmalarada. en sonunda burdayız.

teşekürler reddit, teşekürler dostlar.

View original on lemmy.world

Sagopa Kajmer Hakkında Ne Düşünüyorsunuz?

Ben 2023 Aralık ayından beri Sagopaya hayranım kimisi onun rap değil arabesk olduğunu söylüyor (bence rap yapıyor ama rap olmasa bile umrumda değil :p) AK Parti için konser verdikten sonra pek çoğu kişi "sAgOpA bOyKoT" diye ağlamaya başladı bana kalırsa bir insanı siyasi görüşünden ötürü sevmemek tamamen yobazlık böyle bir durumda zaten insan anne babasını da sevmez

Yinede Sagonun şarkıları bana kalırsa fevkalade ben ilk defa İstisnalar Kaideyi Bozmaz şarkısını merak edip dinlemiştim şarkının beatindeki o doğu ezgileri çok hoşuma gitmişti günümüz rapçilerinden Sagopayı ayıranda bu bence beatleri melankolik ve daha doğu kültürü veriyor

Siz ne düşünüyorsunuz?

View original on lemmy.world