Posts
Masaj salonunda
Masöze sakso çektirmekten cinsel hastalık bulaşır mı ?
Boğaziçi'nde Tomalar ve Polisle Gece Baskını: Kulüpler Zorla Boşaltılıyor
Geçtiğimiz gece (7 Şubat) Boğaziçi Üniversitesi Güney Kampüs çevresi polis ekipleri ve araçlarla sarılmış durumda. Okul kapıları demir parmaklıklarla sebepsiz ve açıklamasız şekilde kilitlendi; kampüse girmek isteyen öğrenciler içeri alınmadı.
İçeride ise "yangından eşya kaçırır gibi" bir operasyon var. Şu an paylaştığım görüntülerde göreceğiniz üzere, Müzik Kulübü (BÜMK) ve Güzel Sanatlar Kulübü (BÜSK) gibi okulun en köklü kulüplerinin odaları, akıbeti ne olacağı belli olmayan bir yere taşınıyor.
Süreç Nasıl Buraya Geldi?
Hamlin Hall Gerçeği: Kulüp odalarının bulunduğu ve 150 yıllık tarihi olan Hamlin Hall (eski erkek yurdu), 3 yıl önce "tadilat" bahanesiyle boşaltıldı.
Sürekli Değişen Bahaneler: Önce tadilat dendi, sonra "Personel Hizmet Binası" olacağı söylendi. Geçtiğimiz günlerde ise "Derslik yapılacak" denildi.
Amaç Öğrenciyi Uzaklaştırmak: Bahaneler değişse de sonuç değişmedi: Kayyum yönetim , öğrenci kültürünü kampüsün kalbinden söküp atıyor. 2 yıl önceki müdahalelerden sonra merkezde kalan son 2-3 kulüp de geçtiğimiz gece itibarıyla yerinden ediliyor.
Şu an eşyalar taşınıyor, öğrenciler okula giremiyor, kulüplere ne olacağı ise belirsiz.
Evsiz adamın köpeğini elinden alıyorlar sizin başınıza gelse ne yapardınız ?
evsiz adamın köpeğini hayvan haklarından bir takım kimse gelip zorla köpeği adamdan alıyorlar (Alanlar Yetkili Değil) Adam ise karşı koymaya çalışıyor köpeğini de çığlıkları dan ne kadar korkmuş olduğunu anlıyorsunuz. bu durum hakkinda ne düşünüyorsunuz ?
Simpsons'ların 9 Şubat kehaneti hakkında ne düşünüyorsunuz
Hollanda hükümetinin vatandaşlarına 72 saatlik olası bir elektrik kesintisi vs. durumlarda hazırlıklı olması konusunda broşürler gönderiyor, siz ne düşünüyorsunuz
Aga bunlar nereye kayboldu ya
Bi zamanlar elimden düşmeyen şeydir aşırı seviyodum sonra bozuldu attım şimdi tekrardan aklıma geldi ama hiçbiyerde yok bunlar nereye gitti ya
DNS kullanın size açıklayıcı video bile yaptım
crosspost yapacam herkes dns kullansın kimse oyunlardan mahrum kalmasın
Dostlar bügün kek günüm🥳
kek günümü kutlayin dostlarim. çünku bugün benim kek günüm.
şaka maka 4 sene olmuş ve bu süre zâfında reddit bana çok şey kattı. hem azda olsa yazmayıda ogrendim,
bir çok insanla tanıştım iyisiyle kötüsüyle salak saçma bana hiçbir şey katmayan tartışmalarada girdim. bana çok şey katan tartişmalarada. en sonunda burdayız.
teşekürler reddit, teşekürler dostlar.
Sagopa Kajmer Hakkında Ne Düşünüyorsunuz?
Ben 2023 Aralık ayından beri Sagopaya hayranım kimisi onun rap değil arabesk olduğunu söylüyor (bence rap yapıyor ama rap olmasa bile umrumda değil :p) AK Parti için konser verdikten sonra pek çoğu kişi "sAgOpA bOyKoT" diye ağlamaya başladı bana kalırsa bir insanı siyasi görüşünden ötürü sevmemek tamamen yobazlık böyle bir durumda zaten insan anne babasını da sevmez
Yinede Sagonun şarkıları bana kalırsa fevkalade ben ilk defa İstisnalar Kaideyi Bozmaz şarkısını merak edip dinlemiştim şarkının beatindeki o doğu ezgileri çok hoşuma gitmişti günümüz rapçilerinden Sagopayı ayıranda bu bence beatleri melankolik ve daha doğu kültürü veriyor
Siz ne düşünüyorsunuz?