Sagopa Kajmer Hakkında Ne Düşünüyorsunuz?
Ben 2023 Aralık ayından beri Sagopaya hayranım kimisi onun rap değil arabesk olduğunu söylüyor (bence rap yapıyor ama rap olmasa bile umrumda değil :p) AK Parti için konser verdikten sonra pek çoğu kişi "sAgOpA bOyKoT" diye ağlamaya başladı bana kalırsa bir insanı siyasi görüşünden ötürü sevmemek tamamen yobazlık böyle bir durumda zaten insan anne babasını da sevmez
Yinede Sagonun şarkıları bana kalırsa fevkalade ben ilk defa İstisnalar Kaideyi Bozmaz şarkısını merak edip dinlemiştim şarkının beatindeki o doğu ezgileri çok hoşuma gitmişti günümüz rapçilerinden Sagopayı ayıranda bu bence beatleri melankolik ve daha doğu kültürü veriyor
Siz ne düşünüyorsunuz?
aposikenkarizmakurd: Pesimist rapin kralıdır
deparniuex123: Boş adamın teki
mehmet0281: Sagonun müziğini bende severim ama inançsız biriyken tarikatlarla içli dışlı olması Müslüman olduktan sonra japonyada puta taptıkları için deprem oluyor demesi bana samimi gelmiyor
AutoModerator: • Gördüğün Gönderilere Yorum Yapmayı ve Vote'lamayı unutma!
• bir sorun olursa mod ekibiyle iletişime geçiniz
I am a bot, and this action was performed automatically. Please contact the moderators of this subreddit if you have any questions or concerns.
hicbirseybilmiyorsun: https://preview.redd.it/k99d4idgz8ig1.jpeg?width=1080&format=pjpg&auto=webp&s=0017dec77f114cb962e5efe5d7272e9f0789f6a7
aposikenkarizmakurd: Amk short kitlesinin böyle iyi mizah yapabileceğini inanmazdım
aziyabzdgn: Tayibin bir başka iti
Upper_Delay_1156: pust