vlandiyaRSSby090 Hesabını aylar önce bırakıp ofis açılacağını bilmeyenlerin yaşayacağı durumhttps://www.reddit.com/r/vlandiya/comments/1qzcht6/hesab%C4%B1n%C4%B1_aylar_%C3%B6nce_b%C4%B1rak%C4%B1p_ofis_a%C3%A7%C4%B1laca%C4%9F%C4%B1n%C4%B1/Open linkView original on lemmy.world1Comments