Spyke

Boğaziçi'nde Tomalar ve Polisle Gece Baskını: Kulüpler Zorla Boşaltılıyor

Geçtiğimiz gece (7 Şubat) Boğaziçi Üniversitesi Güney Kampüs çevresi polis ekipleri ve araçlarla sarılmış durumda. Okul kapıları demir parmaklıklarla sebepsiz ve açıklamasız şekilde kilitlendi; kampüse girmek isteyen öğrenciler içeri alınmadı.

İçeride ise "yangından eşya kaçırır gibi" bir operasyon var. Şu an paylaştığım görüntülerde göreceğiniz üzere, Müzik Kulübü (BÜMK) ve Güzel Sanatlar Kulübü (BÜSK) gibi okulun en köklü kulüplerinin odaları, akıbeti ne olacağı belli olmayan bir yere taşınıyor.

Süreç Nasıl Buraya Geldi?

Hamlin Hall Gerçeği: Kulüp odalarının bulunduğu ve 150 yıllık tarihi olan Hamlin Hall (eski erkek yurdu), 3 yıl önce "tadilat" bahanesiyle boşaltıldı.

Sürekli Değişen Bahaneler: Önce tadilat dendi, sonra "Personel Hizmet Binası" olacağı söylendi. Geçtiğimiz günlerde ise "Derslik yapılacak" denildi.

Amaç Öğrenciyi Uzaklaştırmak: Bahaneler değişse de sonuç değişmedi: Kayyum yönetim , öğrenci kültürünü kampüsün kalbinden söküp atıyor. 2 yıl önceki müdahalelerden sonra merkezde kalan son 2-3 kulüp de geçtiğimiz gece itibarıyla yerinden ediliyor.

Şu an eşyalar taşınıyor, öğrenciler okula giremiyor, kulüplere ne olacağı ise belirsiz.

https://www.reddit.com/r/KGBTR/comments/1qzcy8s/bo%C4%9Fazi%C3%A7inde_tomalar_ve_polisle_gece_bask%C4%B1n%C4%B1/Open linkView original on lemmy.world

Hayatımda ilkkez sarhoş oldum (fotoğraf benim değil)

tekelden aldigim 2 tane mancia ile gece saatlerinde cipsle beraber arkadas ortaminda ictim ilk basta bir mide bulantisi oldu ilk sisede ve yere coktum bas donmesi miyisma mallasma gibi sonrasinda 2.sise bitijce etkiler bir anda basladi

bir yandan rol mu yapiyor triplendim mi amk? diye soruyorum amk ama benim kayış kopmuş bu dusuncelerden bi 5 dakika sonra falan

bol bol dayak yiyip bol bol mal mal hareketler kendini yere birakmalar sigara dumanlarini incelemek komikleşmek pelteklesmek gibi seyler oldu yere dusup durmusum (arkadaslar anlatiyor)

guzel bir deneyimdi bir daha yasamak isterim ki muhtemelende yaparim

sabah uyandigimda her yerim agriyordu (cok dayak yedigimdende olabilir)

bana eslik edenler cok kustu ama bana birsey olmadi nedense icim sirasindaki kolonya benzeri tat disinda ki saka maka vucuda baya bir alkol soktum

gerci belki benim alkol direncim dusuktur 3 birayada mal olurum hafif orta duzeyde ama bilmiyorum cok.

benim gibi ilkkez sarhos olacak varsa tavsiyeler cips kraker gibi seylerle tuketin mideniz bos olsun bir yandan sigara vozol gibi seyler rahatlatip mideyi tutabilir. bol bol uzanin icerken yatin (yer pis soyle boyle demeden)

View original on lemmy.world
KGBRSS | Spyke