Evsiz adamın köpeğini elinden alıyorlar sizin başınıza gelse ne yapardınız ?
evsiz adamın köpeğini hayvan haklarından bir takım kimse gelip zorla köpeği adamdan alıyorlar (Alanlar Yetkili Değil) Adam ise karşı koymaya çalışıyor köpeğini de çığlıkları dan ne kadar korkmuş olduğunu anlıyorsunuz. bu durum hakkinda ne düşünüyorsunuz ?
AutoModerator: • Gördüğün Gönderilere Yorum Yapmayı ve Vote'lamayı unutma!
• bir sorun olursa mod ekibiyle iletişime geçiniz
I am a bot, and this action was performed automatically. Please contact the moderators of this subreddit if you have any questions or concerns.