Dostlar bügün kek günüm🥳
kek günümü kutlayin dostlarim. çünku bugün benim kek günüm.
şaka maka 4 sene olmuş ve bu süre zâfında reddit bana çok şey kattı. hem azda olsa yazmayıda ogrendim,
bir çok insanla tanıştım iyisiyle kötüsüyle salak saçma bana hiçbir şey katmayan tartışmalarada girdim. bana çok şey katan tartişmalarada. en sonunda burdayız.
teşekürler reddit, teşekürler dostlar.
AutoModerator: • Gördüğün Gönderilere Yorum Yapmayı ve Vote'lamayı unutma!
• bir sorun olursa mod ekibiyle iletişime geçiniz
I am a bot, and this action was performed automatically. Please contact the moderators of this subreddit if you have any questions or concerns.