Spyke

Replies

Comment on

[2026-02-27] Fri snak fredag

Jeg er lige kommet til, efter et ret aggressivt permban fra reddit, efter jeg havde talt i grimme vendinger om usa i én kommentar. Jeg brugte f-ordet, uha.

Min alt account er også banned, så går ud fra det er ip-ban. Nu gider jeg ikke reddit mere... Skønt at se der bare er en smule aktivitet herinde. God fredag folkens!