Spyke

Det burde simpelthen være ulovligt at lave den form for valgfusk. Føj for pokker.

11
feddit.dk

"Tråde til DF"? Hmm. Undskyld mig, men er det ikke lidt mere end bare tråde? Det jo også et stunt de har lavet før. Retorisk underspiller det lidt, at det er da et bevidst valg fra DF og demokratisk splittende/ødelæggende.

8

Nåh, ja, den dér valgtest, som de selv har lavet og lagt op som en objektiv test, der er ladet med spørgsmål, der favoriserer DF?

Det er nye standarder for vælgermanipulation.

7

You reached the end

Omstridt valgtest med tråde til DF anbefaler aldrig S eller V | Spyke