Spyke

Replies

suomi

Comment on

Sähkön hinta

Reply in thread

Iltapulussa sanottiin, että tuulienergian generointi on nyt alhaista, mikä nostaa myös hintoja. Oletettavissa kai oli, että juhannuksen tienoilla rupeaa taas ropellit pyörimään.