Comment on
toplu göç
Valla aptal modlar yok cok mutluyum. Orospu evlatlari yarrami yesinler. Umarim kemik kitle gelir
Comment on
toplu göç
Valla aptal modlar yok cok mutluyum. Orospu evlatlari yarrami yesinler. Umarim kemik kitle gelir
Comment on
TOPLULUĞU AÇAN ÇAKMA KGBTR MODU BURDA SORULARI ALAYİM
Reply in thread
Heosinin aminakoyayim ya orospu cocuklari
Comment on
Bu subta ne yapak ya
Olum normal reddit gibi kullan. Burasi suan tam olarak r/Turkey karsiligi olmadigi icin sadece haber paylasilmasina da gerek yok. Forum olarak kullanabiliriz normal bi sekilde
Comment on
AKP’li Yazar Ebubekir Sofuoğlu: “Genç kızlarımızı 19 Mayıs törenleri adı altında statlarda yüzbinlerin önüne çıplak şekilde attılar. Törenleri düzenleyenler ped*filiden yargılanmalı.”
Kim kimi zorla soymus onu da soylesin orhan evladi.
Comment on
Sizce 100 üyeyi geçer miyiz? Geçersek be zaman geçeriz?
Valla buralara reddite tiktoktan vs gelen lavuklarin gelecegini sanmiyorum. Sehap acmasi kurmasi falan pek zahmetli gelir cogu kisiye. Ben bi kac hafta icinde aktif olacagaini dusunuyuyorum buralarin. En kotu 1 2 ay
Comment on
AKTİFLİK TESTİ BAN ŞÖLENİ
!katil
Comment on
hort
Reply in thread
Ayaklarini issiririm ham ham
Comment on
Tesla otopilotta ters yöne girdi
Vay amk sanki geyik testindeymis gibi araba bi anda sola cekiyo. Valla tum elektrikli arabalarin amina koyum. Su yol yardimi muhabbetini de hic sevmiyorum bende corolla var virajda hep fren yapiyo uzakta araba gorunce fren yapiyo. Bir de yeni cikan cogu arabada serit takibi diye ozellik var sinyal vermeden serit degistirmene karsi cikmaya calisiyor valla kazaya sebebiyet. Kar yagdigi zaman sirf seritte tutmak icin karin ustune suruyor araba.
Comment on
Hoşgeldiniz
10k vardi redditten banlandi simdiki hesap 6k'ydi