Spyke
Chargerreply
lemmy.world

eğer millet gelirse (muhtemelen) ve subreddit modları benle iletişime geçerse (yine muhtemelen) evet. Asıl amacım reddit TR kullanıcılarının buraya gelip sorunsuz bir şekilde yerleşmeleri.

4
090reply
lemmy.world

Ben aptalsoruyok topluluğunu oluşturduktan sonra modmaillerine yazdım. İlk mute yedim sonra banlandım. .

KGBTR den de lemmye geçiş rehberi yapınca banlandım.

6
Chargerreply
lemmy.world

lan, asıl subreddit modları gelene kadar bekçilik yapıyorum

2

You reached the end