Spyke

Replies

norge

Comment on

Bare 20 % ønsker vindkraft på land, kun 2 / 79 ordførere sier ja til vindkraft i sin kommune. (artikkel i innlegg)

Reply in thread

Skjønner godt de ikke ønsker å bygge ned enorme mengder med natur for noe som gir så lite energi. Vindkraft, i sin natur, er heller ikke regulerbar.

Vet du hvordan en vindmølle starter? For vind klarer ikke å starte dreiningen alene (den klarer å opprettholde). Diesel aggregat hjelper disse igang, aggregat som ikke er omfattet av utslippskrav.

Kjernekraft er regulerbar og mye mer arealeffektiv.

You reached the end