Spyke

Syk av Bekymringer

Jeg har selv vært til legen og testa for allergier og alt anna som kunne forklare hvorfor hver dag starta med magesjau, og hvorfor hver kveld innebar kaldsvette og søvnløshet. Dette uten å finne ut noe galt. I retrospekt har jeg visst lenge hva som var galt, og jeg håper flere enn meg klarer å komme seg ut av det, om det så innebærer uttallige nedbetalingsplaner, inkassoselskaper, og møte med namsmannen.

Det tok en del år, men jeg har endelig fått hvilepulsen min tilbake.

Syk av Bekymringerhttps://www.nrk.no/ytring/syk-av-bekymringer-1.17846261Open linkView original on sh.itjust.works

Hva er den vanlige oppfatningen om innvandring der borte i Norge?

Så jeg er spansk (jeg har en spansk mamma og en amerikansk pappa), men jeg lærer norsk og svensk og jeg bor også i USA. Tja, jeg tenkte på å flytte en gang til Norge eller Sverige, kanskje Norge fordi jeg snakker mer norsk.

Mens hvert land har sine «konservative» og sine fremmedfiendtlige, USA ser ut til å ha et høyt flertall av disse folkene. Min pappa er også ganske konservativ og tror at de fleste innvandrere er «ulovlige» og «kriminelle».

Selv om mine oldeforeldrene er fra England, min pappa er fra USA og tror det er et av de beste landene i verden. Han tror sannsynligvis det fordi det høyrøstede flertallet deler hans synspunkter, men jeg tror ikke USA er så fantastisk.

Tja, jeg har hørte ganske gode ting om Norge og jeg vil flytte dit. Men hva synes dere om innvandring, spesielt for folkene fra USA. Jeg vet ikke om min pappa vil gå, men kanskje vil min mamma. Hvis ikke, jeg vil gå med mine kjærester.

View original on feddit.nu

Mette-Marit vil ikke navngi Epstein-nettverk av "integritetshensyn"

– Epstein var en nær venn av en god venn av meg. Så jeg ble introdusert for ham gjennom felles kjente – gjennom flere, egentlig. Og alle de jobbet innenfor global helse og organisasjonsliv. Det var folk jeg stolte på og stolte på vurderingsevnen til, sier kronprinsessen nå.

Hun vil ikke opplyse konkret hvem som introduserte henne for Epstein.

– Det er viktig for meg å beholde min egen integritet i dette. Så jeg kommer ikke til å verken gi ut noen andre navn eller prøve å skylde på noen andre. Det er mitt ansvar at jeg ikke undersøkte godt nok, sier hun.

Elitene har kanskje et avslappet forhold til menneskesmugling, grov korrupsjon og voldtekt av barn, men de er om ikke annet lojale ovenfor vennene sine.

Mette-Marit vil ikke navngi Epstein-nettverk av "integritetshensyn"https://www.nrk.no/norge/kronprinsesse-mette-marit-om-epstein_-_-jeg-ble-manipulert-og-lurt-1.17817389Open linkView original on piefed.social