Spyke

Replies

Comment on

What's your go-to Android Browser and why?

I'm using Firefox Beta, it's always my default with Ublock Origin. I used to have Firefox Nightly for the pull down to refresh option but it was buggy when scrolling up.
I also tried Vivaldi and Samsung Browser with bottom tab bar, I feel way more productive there, wish firefox had this option too.

greece

Comment on

Ολλανδία: Οι 10 εφαρμογές που απαγορεύεται να χρησιμοποιούν στα κινητά τους οι δημόσιοι υπάλληλοι

Reply in thread

Οι δικοί μας βολεύτηκαν με το viber, το οποίο ποτέ δεν συμπάθησα. Από τις πρώτες μέρες το έβρισκα bloated, τώρα είναι ακόμα περισσότερο αλλά είναι αναγκαίο κακό.

greece

Comment on

Λήξη blackout στο r/Greece

Είναι ακόμα οι πρώτες μέρες του Kbin αλλά και του fediverse γενικότερα και πιστεύω πως ο μέσος χρήστης θα αποθαρρυνθεί ή θα βαρεθεί ψάξει τι γίνεται και πως. Ακόμα υπάρχουν θέμα με το federation με άλλα instances, η έλλειψη mobile apps που ευτυχώς έρχονται αρκετά (αν και για kbin θα έχουμε μόνο το Artemis και ίσως το Sync μέχρι να γίνει κάτι με το API) και το λιγοστό περιεχόμενο που και αυτό γίνεται όλο και περισσότερο μέρα με την μέρα.
Υπάρχει ένας κατακερματισμός στις κοινότητες/περιοδικά (παράδειγμα 1, 2, αλλά και αυτά σιγά σιγά θα ενωθούν όπως έγινε με το [email protected] που μεταφέρθηκε στο [email protected].

Οπότε ίσως στο μέλλον γίνει κάποιο επίσημο migration του r/greece σε άλλη πλατφόρμα αλλά κατά την γνώμη μου αυτή τη στιγμή δεν είναι ότι καλύτερο για τον "μέσο" χρήστη.

greece

Comment on

Lemmy hack?

Αν κατάλαβα καλά υπήρχε ένα κενό ασφαλείας στο lemmy με τα custom emojis και επηρέαζε όσα lemmy instances είχαν αυτή τη δυνατότητα. Έχει διορθωθεί πλέον.
Όσοι είμαστε στο kbin δεν νομίζω να μας επηρεάζει.

Περισσότερες λεπτομέρειες:
https://lemmy.world/post/1290412
https://lemmy.world/post/1293336

greece

Comment on

Πως σας φαίνεται εδώ στο kbin;

Το βρίσκω αρκετά καλύτερο και πιο φιλικό από το reddit ως κοινότητα. Βέβαια παίζει ρόλο και ο αριθμός των ατόμων που το χρησιμοποιούν. Από ένα σημείο και μετά όσο περισσότεροι χρήστες βρίσκονται σε κάτι τόσο πιο κακό είναι/γίνεται.
Επειδή μου άρεσε περισσότερο το kbin σε σχέση με το lemmy, ελπίζω οι εφαρμογές τύπου Sync να μπορούν να συνεργαστούν και με kbin accounts ή η επίσημη του εφαρμογή να είναι σε ένα καλό επίπεδο.