Spyke
kbin.social

Δεν πιστεύω πως ο Mark το βλέπει από τωρα για ΕΕΕ, αλλά αργότερα οταν παρουσιαστεί η ευκαιρία πιστεύω είναι εξαιρετικά πιθανό να δούμε μια λογική τύπου Google-XMPP. Ή και πιο πρόσφατα, με τον Chrome, που κινείται αυτόνομα ως προς τα πρότυπα του Web και επειδή έχει το μεγαλύτερο ποσοστό, έχουμε ιστοσελίδες που δουλεύουν μόνο με αυτόν, WebDevs να κάνουν έλεγχο μόνο σε αυτόν, και Firefox-Safari να τρέχουν να υλοποιούν ότι βλακεια έχουν σκεφτεί στην Google...

6
ChrVreply
kbin.social

Είμαι σε αποστολή, βάζω firefox σε κινητά/υπολογιστές φίλων και συγγενών γι αυτόν το λόγο.

6
sv1sjpreply
lemmy.world

Που ο Firefox επιβιώνει με λεφτά της Google...

5
pgetsosreply
kbin.social

Για λόγους ανταγωνισμού βέβαια, την βολεύει απίστευτα. Αλλιώς υπάρχουν και άλλες επιλογές πχ Bing που δίνει απλά λίγο λιγότερα

3

Τον Μάιο είχαν βγει άρθρα οτι η bing έκανε καλύτερη πρόταση γιατί στα τέλη του χρόνου λήγει η συμφωνία με την google. Πολύ πιθανό να κάνει ακόμα καλύτερη η Google βέβαια.

3

Σε μια τέτοια περίπτωση δεν μπορεί να εφαρμοστεί το defederation κ να μην έχει κανείς επικοινωνία μαζί τους;

4
sv1sjpreply
lemmy.world

Το lemmy.ml τους έκοψε ήδη προληπτικά από όσο είδα. Για εκεί θα πάει δουλειά. Από του Μάρκου θα διαβάζεις ο,τι θες από όλους αλλά δεν θα μπορείς να τους μιλάς.

7

Καλό θα ήταν να γίνει και από kbin defederate. Ουστ ο ζακερμπεργκερας από το fediverse.

5
kbin.social

Δεν γίνεται να μην μπορούν ούτε να διαβάζουν τους άλλους; Έτσι, να απομονωθούν πλήρως;

Εδιτ: αλλού κ αλλού απάντησα

4
sv1sjpreply
lemmy.world

Δεν γίνεται να μην μπορούν.. Αφού είναι public η πληροφορία από τo Fediverse..

5

Οκ, κατάλαβα. Δεν είμαι πολύ tech savvy, ό,τι μπορώ κάνω. Αφού ήξερα κ το defederation, μια χαρά με βρίσκω!

3

Απλά οι σέρβερς μας δεν θα παίρνουν τα σχόλια τους/πόστ τους αν τους κόψουμε.

3

You reached the end

Threads στο Fediverse απειλή ή ευκαιρία; | Spyke