Ολλανδία: Οι 10 εφαρμογές που απαγορεύεται να χρησιμοποιούν στα κινητά τους οι δημόσιοι υπάλληλοι
https://www.ertnews.gr/roi-idiseon/ollandia-oi-10-efarmoges-pou-apagoreyetai-na-xrisimopoioun-sta-kinita-tous-oi-dimosioi-ypalliloi/Open linkView original on lemmy.world
Να τα βλέπουν και οι δικοί μας αυτά... Το Λουξεμβούργο για την επικοινωνία με τους πολίτες του έχει ήδη στήσει δικό του server στο Matrix.
Η Ολλανδία σήκωσε και δικό της mastodon instance πριν λίγες μέρες
Οι δικοί μας βολεύτηκαν με το viber, το οποίο ποτέ δεν συμπάθησα. Από τις πρώτες μέρες το έβρισκα bloated, τώρα είναι ακόμα περισσότερο αλλά είναι αναγκαίο κακό.