Spyke
lemmy.world

Να τα βλέπουν και οι δικοί μας αυτά... Το Λουξεμβούργο για την επικοινωνία με τους πολίτες του έχει ήδη στήσει δικό του server στο Matrix.

Η Ολλανδία σήκωσε και δικό της mastodon instance πριν λίγες μέρες

5

Οι δικοί μας βολεύτηκαν με το viber, το οποίο ποτέ δεν συμπάθησα. Από τις πρώτες μέρες το έβρισκα bloated, τώρα είναι ακόμα περισσότερο αλλά είναι αναγκαίο κακό.

6

You reached the end

Ολλανδία: Οι 10 εφαρμογές που απαγορεύεται να χρησιμοποιούν στα κινητά τους οι δημόσιοι υπάλληλοι | Spyke