Comment on
Should I be jumping on the F-Droid bandwagon?
You should use Droid-ify it is an alternative app for F-Droid. It lets you automatically update the apps.
Comment on
Should I be jumping on the F-Droid bandwagon?
You should use Droid-ify it is an alternative app for F-Droid. It lets you automatically update the apps.
Comment on
Turkey subdakiler neden Lemmy'e gelmiyor?
İnsanların umursamazlığından dolayı, zamanla gelirler.
Comment on
If only 3.5mm jacks werent disappearing
And thats why I am never going to buy a phone without a 3.5mm jack.
Comment on
Oy vermeyi unutmayın.
Burayı büyütmemiz şart da acaba lemmye daha çok nasıl Türk kullanıcı çekebiliriz.
Comment on
What's with the schism between lemmygrad and beehaw?
Reply in thread
I will do that when I can afford it.
Comment on
Türkiye'de bir türlü azalmayan LGBT nefreti
Ben bu halkın eş cinsellerden değil sapıklardan nefret ettiğini düşünüyorum,Zeki MÜREN ve Bülent ERSOY buna bir örnektir.
Bu nefretin daha çok onlara yöneltilmesinin nedeni: onur yürüyüşlerinde tek tük de olsa garip veya sapıkça sayılabilecek davranışlar, ara ara atılan Kürdistan sloganları, bazı yayın organlarının bunu abartarak ve hedef gösterircesine haber yapmasından kaynaklandığını düşünüyorum.
Bir de bu var.
Comment on
Lemm.ee den yazıyorum gören var mı
Bende görünüyor.
Comment on
Bu ülkede yaşamak için sizi ayakta tutan nedenler nelerdir?
Ülke benim ülkem, insanlar benim insanım.
Yoksa ne insanı, ne ekonomisi, ne sanatsal yönü hiçbir şekilde yaşanacak türden değil.
Bunları biz geliştireceğiz. Şu an gelişmiş dediğimiz ülkelerin hiç biri bir anda böyle olmadı.
Comment on
Tanju Özcan'ın tiviti
İstifa edecek mi? Hayır. Tanju Başkanın arkasındayız.
Comment on
Moderasyon
Reply in thread
Teşekkür ederim.
Comment on
What's with the schism between lemmygrad and beehaw?
Reply in thread
I don't think we should defederate, instance owners shouldn't be able to control what the users see. All this would accomplish would be a more centralized lemmy, which at that point why even federate.
Comment on
100 il 1000 ilçe yapılırsa ne olur?
İlçe yapılması gereken bir sürü il var. Tamamen yolsuzluk, boş yere bir sürü makam oluşturulacak ve bizim vergilerimiz yenecek.