Spyke
turkey·Turkey 🇹🇷bysandayle

Turkey subdakiler neden Lemmy'e gelmiyor?

Sadece meraktan soruyorum. Az önce baktım 1.8K kişi online görünüyordu. Her şeyde dünyanın gerisinde kalmak zorunda mıyız? Neden Reddit'in yaptıkları hiç ağrımıza gitmedi?

Bize ne, bu konu buraya uygun değil derseniz silebilirsiniz, alınmam. :)

View original on iusearchlinux.fyi
sandaylereply
iusearchlinux.fyi

Anlamadığım, uygulama değişiminden de mi etkilenmediler? Acaba zaten çoğumuz resmi uygulamayı mı kullanıyorduk?

1

3.parti uygulamaları kullanan çok kişi var aslında lemmy'i duymamış bilmiyor olabilirler.

2
lemmy.world

Redditin Türkiye'deki kitlesi 3.parti uygulamalardan bile bihaber sence activityhub ı keşfedip ona mı göç ederler

4

Anlaşılan bir gramer botuna bizim de ihtiyacımız var. :)

Bu hatayı çok gördüğüm için uyarma ihtiyacı hissettim. Sözcüğün aslı "bir haber" değil "bîhaber" dir. TDK'ya göre şapka olmadan da kullanabilirsiniz. Osmanlıcadan kalan sözcük Farsça "bî" olumsuzluk ekinin, haber sözcüğüne eklenmesiyle oluşturulmuş, dolayısıyla da "habersiz" anlamı taşımaktadır.

2

Lemmy Mastodon'dan farklı, Reddit gibi bir site. Mastodon üzerinden de takip edilebiliyor ama bizim burada kullandığımız arayüz biraz daha farklı.

3

You reached the end

Turkey subdakiler neden Lemmy'e gelmiyor? | Spyke