Comment on
Maybe...
U win this one...
Comment on
Maybe...
U win this one...
Comment on
polyrule
Depends on the type of sword
Comment on
dall-e 3 "Nordmann som unngår sosiale situasjoner"
Da er det observert, bong på hylla, bål på bordet, furumøbler uten pute og sjotteglass med akevitt. Dette er kanskje den norske varianten av en sånn "Chad" vi stadig hører om
Comment on
dall-e 3 "Nordmann som unngår sosiale situasjoner"
Reply in thread
Hvorfor er denne litt mer... Høyreekstrem? Konspiratorisk?
Comment on
dall-e 3 "Nordmann som unngår sosiale situasjoner"
Reply in thread
Tror Sjadden vår var han som sendte den, ser jo ganske nøgd ut
Comment on
If people use it and they don't post or comment, it could go dark
I'm doing my part 💪