pnorgebypasseride dall-e 3 "Nordmann som unngår sosiale situasjoner"Den er overaskende god på ordtak altsåView original on lemmy.world26Comments11
ppasseride lemmy.world2Hide 2 repliesDa er det observert, bong på hylla, bål på bordet, furumøbler uten pute og sjotteglass med akevitt. Dette er kanskje den norske varianten av en sånn "Chad" vi stadig hører om4
nneidu replyfeddit.nl1Hide 1 replyJeg velger i tillegg å tro at det som foregår utenfor er at naboen får overraskende besøk av en lynsjemobb2
Er det der en bong helt til høyre på hylla?
Furumøbel uten puter. Respekt.
Espresso, kakao og et shotglass med akevitt? :D
Da er det observert, bong på hylla, bål på bordet, furumøbler uten pute og sjotteglass med akevitt. Dette er kanskje den norske varianten av en sånn "Chad" vi stadig hører om
Jeg velger i tillegg å tro at det som foregår utenfor er at naboen får overraskende besøk av en lynsjemobb
Tror Sjadden vår var han som sendte den, ser jo ganske nøgd ut
skrev samma sak fast på svenska
Hvorfor er denne litt mer... Høyreekstrem? Konspiratorisk?
Haha, et fåkkings minibål på bordet. Han e on faiår.
"lowfi nordmann"
Hører ut som meg.