Comment on
ich_iel
Reply in thread
Which Distro do you use and why is it Arch? (Welche Distro verwendest du und warum ist es Bogen?)
Comment on
ich_iel
Reply in thread
Which Distro do you use and why is it Arch? (Welche Distro verwendest du und warum ist es Bogen?)
Comment on
I joined the club
Playing games? ^^
Comment on
How are you keeping up with new selfhosted apps?
Reply in thread
If you are using a RSS reader, you can subscribe to the commit feed: https://github.com/awesome-selfhosted/awesome-selfhosted/commits.atom
Comment on
Der Juli ist da. Reddit Exodus Thread; Wer behält seinen Account, wer löscht?
Gelöscht, aber habe es nur hauptsächlich zum Lesen von Beiträgen verwendet.
Comment on
Alarm! 🚨
https://www.youtube.com/watch?v=Dm-uif8SYYs
Alles soweit bei unserer Umgebung geklappt.