Comment on
Morgenpost fra Europa: Hummelgaard forsvarer, at Danmark arbejder for 'chatkontrol'. Men han vil hverken kalde det 'chatkontrol' eller 'overvågning'
Der er ikke tale om, at danske myndigheder skal ind og overvåge, og der er ikke tale om, at EU-myndigheder skal foretage overvågning
Enten lyver han fuldt bevist om sine handlinger, eller også er han for dum til at forstå det.
Jeg tror, vi er nødt til at holde fast i, hvad det handler om. Det handler om ... børn
Siger Peter mens hans næse gror evigt længere.