Spyke
feddit.dk

Man ved at det står virkelig slemt til når det er Kina der begynder at lyde fornuftig.

11
MBechreply
feddit.dk

Det er også ret nemt for dem i øjeblikket. De skal bare holde lav profil, så skal USA nok få dem til at se fornuftige ud, ren og skær pga kontrasten.

7
missingnoreply
feddit.dk

Nu får vi også totalovervågning i Danmark, så forskellen er meget lille

6
MBechreply
feddit.dk

Gad vide om vi kan lave systemet kompatibelt med Kinas?

5

You reached the end