Kina om Arktis-debat: USA skal ikke udnytte andre lande
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/kina-om-arktis-debat-usa-skal-ikke-udnytte-andre-landeOpen linkView original on feddit.dk
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/kina-om-arktis-debat-usa-skal-ikke-udnytte-andre-landeOpen linkView original on feddit.dk
Man ved at det står virkelig slemt til når det er Kina der begynder at lyde fornuftig.
Det er også ret nemt for dem i øjeblikket. De skal bare holde lav profil, så skal USA nok få dem til at se fornuftige ud, ren og skær pga kontrasten.
Nu får vi også totalovervågning i Danmark, så forskellen er meget lille
Gad vide om vi kan lave systemet kompatibelt med Kinas?
Det ville gøre det lettere når vi skal assimileres :)