Spyke

Replies

norge

Comment on

Skjære store mengder gulost enkelt og greit

Reply in thread

Det jeg gjør nå, som ikke er ideellt, er å bare dele blokkene i ostehøvelbredde med stor og skarp kjøkkenkniv, så fryse ned blokkene. Skiver hadde jeg fryst ned i grupper på kanskje 20 skiver, så tines en sånn gruppe ved behov.

Har ikke helt troa på mandolin for ost :/

You reached the end