Comment on
Pelle Dragsted blæser til klassekamp: »Vores samfund er fucking skævt og uretfærdigt«
Reply in thread
Han har vel teknisk set ret. Socialdemokraterne har bekendt kulør, og de er hverken pro-arbejdere eller et rødt parti længere. I forlængelse, sådan som borgen typisk har peget på regeringsledere, så er der behov for nytænkning i rød lejr. Præcis hvad de kan gøre, det tør jeg ikke udtale mig om, men måske en samling omkring de radikale kunne være en løsning. Hvilket ville være ret sjovt, da de i givet fald ville være de mindst radikale på venstrefløjen.