Spyke
RKL
feddit.dk

Hvad med om vi brød USA op? Vi kunne starte med at overtale Californien. Måske invitere Gavin Newsom over til lidt hygge med Kongen og nogle ministre, sådan lidt statsbesøgsagtigt.

9
feddit.dk

Jeg tænker ofte, om det overhovedet er urealistisk. De må da overveje det efterhånden. Altså at bryde ud af USA.

5
joey_moeyreply
feddit.dk

Det var en ting for nogle år siden, med en Cal-exit bevægelse og det hele.

Det viste sig dog at være russisk propaganda, for at skabe ustabilitet og styre samtalen væk fra vigtige emner, såsom russisk propaganda.

5
SorteKaninreply
feddit.dk

Tror desværre ikke det er realistisk. Er hæren ikke under den føderale regering? Altså styret af Trump. Der ville være borgerkrig og det ville ende meget blodigt og jeg tror ikke Californien ville vinde.

3

Jo du har ret, der er vel en del der er føderalt. Så det er ikke "bare" at gøre det.

3
feddit.dk

Det kunne være fantastisk hvis Trump fik Ungarn til at lave en Brexit-manøvre 😂. Sikke en gave det ville være. Men det sker desværre nok ikke.

PS: Dette opslag ville nok passe godt ind i [email protected]-fællesskabet 🙂. Bare husk at læse reglerne i hvert fællesskab inden du lægger ting op :)

5

Det ville være endnu bedre, hvis Orban ganske enkelt tabte til næste valg.

2

You reached the end