Spyke
feddit.dk

Billedet er forresten misvisende, kammerjunkererne skal selvfølgelig i skålen først.

2
dybberreply
feddit.dk

Så bliver de jo helt triste og slatne? Der skal gradvist hældes flere kammerjunkere i under måltidet. Der er jo heller ikke plads i skålen til alle kammerjunkerne....

3

Så bliver de jo helt triste og slatne?

Du spiser dem tydeligvis ikke hurtigt nok!

1
SorteKaninreply
feddit.dk

Åbenlyst forkert, ved at hælde kammerjunkere i først maksimerer du kammerjunkere-til-koldskål ratio. Jo flere kammerjunkere jo bedre. Hvis du hælder koldskål i først kan du ikke komme lige så mange kammerjunkere i for, så vil skålen flyde over.

3
HejMedDigreply
feddit.dk

Enig, de skal spises på samme måde som havregryn. Fyld skål med kammerjunker, dæk med koldskål

3
joey_moeyreply
feddit.dk

Man lærer da også noget hver dag. Jeg plejer at fylde skålen med kammerjunkerne, og så hælde koldskålen i køkkenvasken. Men det er tydeligvis forkert.

3

Ah den såkaldte uendeligheds-kammerjunk-til-koldskål ratio. Det er en avanceret teknik.

1

You reached the end

og ikke kun til dessert 😋 | Spyke