Comment on
Hur blir det med threads
Just nu så blockerar vi aktivt threads mot federalisering och har inga planer på att ta bort den blocken. Det var lite diskussion bland medlemmar i somras; https://feddit.nu/post/70921. Här är posten där vi meddelande om defederingen: https://feddit.nu/post/90819