Spyke
fedditnu·Feddit.nubyHjalmar

Hur blir det med threads

Hej! Det har varit mycket diskussioner här omkring om huruvida Lemmy borde eller inte borde koppla ihop sig med threads. Jag undrar hur det blir här på feddit.nu? Personligen (tror jag) att jag är för en blockad mot threads.

View original on feddit.nu

You reached the end

Hur blir det med threads | Spyke