redditte bir hayalet dolaşıyor, wayad hayaleti.
HAHAHAAAHAH. Şaka maka, bir süredir aktif değildim burada kusura bakmayın. İş güç. Gene buraya post spamlar kendi aramızd bir ortam oluşturmaya çalışırım
HAHAHAAAHAH. Şaka maka, bir süredir aktif değildim burada kusura bakmayın. İş güç. Gene buraya post spamlar kendi aramızd bir ortam oluşturmaya çalışırım
Daha çok ekonomik yorum olsun. Ücret fiyat ve karın üzerinde sosyalist ekonominin nasıl olması gerektiğine dair bir kitap var mıdır?
Subdaki dgd övme postunu banlı hesaptan görünce burds bi konuşalım istedim.
Hi. as I told, I cant connect some spesific websites on arch linux. I using hotspot wifi on my laptop but it didnt worked.
I tried changing mac adress, changed resolv.conf (then undo it.) I tried delete evert ssl and redownload it, downgrade mtu but none of them worked.
Also idk why but there's always a yellow sign next to the wifi symbol
any solutions? thanks.
Edit: Okay I solve the problem by checking curls logs however my wifi was a public wifi and I still cant connect it.
I can open captive portal but when I try to connect it connection resets by portal.
I've tried connect with tls 1.1 1.0 ( Bc curls log saya so) But none of them worked.
I think this is the one of linuxs dark hole
Aktivistlerin paylaşımlarından gördüğüm kadarıyla telefonlarını denize atmak durumunda kalmışlar. Bu faşist devlet yıkılana dek hiçbir komünist kendini rahat hissetmemeli. Hep bir ağızdan
İSRAİLİ SİKEYİM
Merhaba yoldaşlar. Lemmyi açtık iyi okeyde bazılarının aklında kalabilmiş birkaç soruyu cevaplayayım
1- Geri dönecek miyim? Şuanlık hayır gibi görünüyor. En azından bir kaç ay boyunca redditte aktif olmayacağım ama moderasyon konusunda endişeniz olmasın. Mod dostlarım pırlanta gibi insanlar. Onların en iyi şekilde yöneteceğine eminim. Ek olarak aramızda bir kopukluk yok. Hala daha konuşuyoruz.
2-Lemmy sunucusunun açılması gereksizdi. Redditte kalınabilirdi Buna cevaben güvenliği örnek verebilirim. Lemmy merkeziyetsiz(Açık kaynaklı )olduğundan buraya müdahalede bulunulması redditte göre çok daha zor olacaktır. Ayrıca, redditte bahsettiğim gibi, reddit sunucusunun kapanması gibi bir durum yok, çift başlı olacak. Daha mahremiyete önem veren yoldaşları buraya bekliyor olacağız.
Şundan da eminim ki lemmy ve reddit sunucuları aradında bir süreden sonra post farkı olacaktır. Bu farklar (Hadi kültür farkı diyelim) oluştuktan sonra iki sunucununda çok daha keyifli olacağını düşünüyorum.
Ek olarak subda teorik anlamda yetkin ama çeşitli sebeplerle banlanan, reddittin mahremiyetine güven(e)meyen yoldaşların buraya hesap açıp katılmasıda burayı diğer sunuca sıkça dile getirilen "Teori konuşulmuyor" sorununun çözümü haline getirir.
Burds bulunanlardan ricam, burada bir ekosistem oluşturmamamız adına sunucuda sevdiğiniz kişileri burayada davet etmeniz, burada bir ekosistem oluşması amacıyla burayada post atmanız. Zaten gördüğünüz kadarıyls ben buna birax uğraşıyorum ama yardımınıza ihtiyacım olacak gibi.
Teşekkürler.
Halk cephesi bu şahsı itirafçı olduğu gerekçesiyle teşhir etti. Acaba bunun bugünkü dhkpcye yapılan operasyonlarla alakası var mıdır?
Fiks argümanlardan biridir aslında. Lgbt'yi "normalleştirirsek" lgbtli birey sayısını arttırırız diye.
https://lemmy.dbzer0.com/post/54517458Open linkView original on lemmy.mlGene başladı bunların "Marjinal sol" demeçleri :D. Örgütlenirken veya hareket ederken ekstra tedbiri elden bırakmamak gerek sanırsam. İşin içinde olan yoldaşlar yazarsa süper olur
RDTTR'de geçerli olan tüm kurallar buradada geçerlidir.
Ek olarak lemmy.ml'nin kurallarına uymayı unutmayın yoldaşlar. İyi forumlar
RDTTR-L'ye Hoşgeldiniz yoldaşlar. Redditte başlattığımız kültü, lemmy.ml'de devam ettiriyoruz.