Spyke

Posts

linux·LinuxbyWayad

I cant connect some websites on arch.(error connection reset)(error SSL or chiper dont support)

Hi. as I told, I cant connect some spesific websites on arch linux. I using hotspot wifi on my laptop but it didnt worked.

I tried changing mac adress, changed resolv.conf (then undo it.) I tried delete evert ssl and redownload it, downgrade mtu but none of them worked.

Also idk why but there's always a yellow sign next to the wifi symbol

any solutions? thanks.

Edit: Okay I solve the problem by checking curls logs however my wifi was a public wifi and I still cant connect it.

I can open captive portal but when I try to connect it connection resets by portal.

I've tried connect with tls 1.1 1.0 ( Bc curls log saya so) But none of them worked.

I think this is the one of linuxs dark hole

View original on lemmy.ml
RDTTRL·RDTTR-LbyWayad

Merak edene" şimdi ne olacak?" sorusunun cevabı.

Merhaba yoldaşlar. Lemmyi açtık iyi okeyde bazılarının aklında kalabilmiş birkaç soruyu cevaplayayım

1- Geri dönecek miyim? Şuanlık hayır gibi görünüyor. En azından bir kaç ay boyunca redditte aktif olmayacağım ama moderasyon konusunda endişeniz olmasın. Mod dostlarım pırlanta gibi insanlar. Onların en iyi şekilde yöneteceğine eminim. Ek olarak aramızda bir kopukluk yok. Hala daha konuşuyoruz.

2-Lemmy sunucusunun açılması gereksizdi. Redditte kalınabilirdi Buna cevaben güvenliği örnek verebilirim. Lemmy merkeziyetsiz(Açık kaynaklı )olduğundan buraya müdahalede bulunulması redditte göre çok daha zor olacaktır. Ayrıca, redditte bahsettiğim gibi, reddit sunucusunun kapanması gibi bir durum yok, çift başlı olacak. Daha mahremiyete önem veren yoldaşları buraya bekliyor olacağız.

Şundan da eminim ki lemmy ve reddit sunucuları aradında bir süreden sonra post farkı olacaktır. Bu farklar (Hadi kültür farkı diyelim) oluştuktan sonra iki sunucununda çok daha keyifli olacağını düşünüyorum.

Ek olarak subda teorik anlamda yetkin ama çeşitli sebeplerle banlanan, reddittin mahremiyetine güven(e)meyen yoldaşların buraya hesap açıp katılmasıda burayı diğer sunuca sıkça dile getirilen "Teori konuşulmuyor" sorununun çözümü haline getirir.

Burds bulunanlardan ricam, burada bir ekosistem oluşturmamamız adına sunucuda sevdiğiniz kişileri burayada davet etmeniz, burada bir ekosistem oluşması amacıyla burayada post atmanız. Zaten gördüğünüz kadarıyls ben buna birax uğraşıyorum ama yardımınıza ihtiyacım olacak gibi.

Teşekkürler.

View original on lemmy.ml

You reached the end