İ*RAİL SUMUD FİLOSUNA BASKIN YAPIYOR.
Aktivistlerin paylaşımlarından gördüğüm kadarıyla telefonlarını denize atmak durumunda kalmışlar. Bu faşist devlet yıkılana dek hiçbir komünist kendini rahat hissetmemeli. Hep bir ağızdan
İSRAİLİ SİKEYİM
Aktivistlerin paylaşımlarından gördüğüm kadarıyla telefonlarını denize atmak durumunda kalmışlar. Bu faşist devlet yıkılana dek hiçbir komünist kendini rahat hissetmemeli. Hep bir ağızdan
İSRAİLİ SİKEYİM