Spyke
RDTTRL·RDTTR-LbyWayad

Merak edene" şimdi ne olacak?" sorusunun cevabı.

Merhaba yoldaşlar. Lemmyi açtık iyi okeyde bazılarının aklında kalabilmiş birkaç soruyu cevaplayayım

1- Geri dönecek miyim? Şuanlık hayır gibi görünüyor. En azından bir kaç ay boyunca redditte aktif olmayacağım ama moderasyon konusunda endişeniz olmasın. Mod dostlarım pırlanta gibi insanlar. Onların en iyi şekilde yöneteceğine eminim. Ek olarak aramızda bir kopukluk yok. Hala daha konuşuyoruz.

2-Lemmy sunucusunun açılması gereksizdi. Redditte kalınabilirdi Buna cevaben güvenliği örnek verebilirim. Lemmy merkeziyetsiz(Açık kaynaklı )olduğundan buraya müdahalede bulunulması redditte göre çok daha zor olacaktır. Ayrıca, redditte bahsettiğim gibi, reddit sunucusunun kapanması gibi bir durum yok, çift başlı olacak. Daha mahremiyete önem veren yoldaşları buraya bekliyor olacağız.

Şundan da eminim ki lemmy ve reddit sunucuları aradında bir süreden sonra post farkı olacaktır. Bu farklar (Hadi kültür farkı diyelim) oluştuktan sonra iki sunucununda çok daha keyifli olacağını düşünüyorum.

Ek olarak subda teorik anlamda yetkin ama çeşitli sebeplerle banlanan, reddittin mahremiyetine güven(e)meyen yoldaşların buraya hesap açıp katılmasıda burayı diğer sunuca sıkça dile getirilen "Teori konuşulmuyor" sorununun çözümü haline getirir.

Burds bulunanlardan ricam, burada bir ekosistem oluşturmamamız adına sunucuda sevdiğiniz kişileri burayada davet etmeniz, burada bir ekosistem oluşması amacıyla burayada post atmanız. Zaten gördüğünüz kadarıyls ben buna birax uğraşıyorum ama yardımınıza ihtiyacım olacak gibi.

Teşekkürler.

View original on lemmy.ml
Wayadreply
lemmy.ml

Valla yalan yok çok zahmetli. Bir süre inzivaya çekilim reddit teamin hedefinden geçmek daha mantıklı. dediklerini saveledim ama sağolasın

1

Hazırlasam bişet fark etmicek gibi. Çünkü reddite girip "wayad" olmadıktan sonra kullanmanın benim için bir anlamı yok. Lemmyde takılırım. Belki ara sıra izlemeye gelirim sadece ne bilm.

1
Wayadreply
lemmy.ml

Industrial revolotion and its consuquenses have been a disaster for human race.

1

You reached the end

Merak edene" şimdi ne olacak?" sorusunun cevabı. | Spyke