Spyke
RDTTRL·RDTTR-LbyWayad

redditte bir hayalet dolaşıyor, wayad hayaleti.

HAHAHAAAHAH. Şaka maka, bir süredir aktif değildim burada kusura bakmayın. İş güç. Gene buraya post spamlar kendi aramızd bir ortam oluşturmaya çalışırım

View original on lemmy.ml
No comments on the original post yet.
redditte bir hayalet dolaşıyor, wayad hayaleti. | Spyke