Comment on
[2026-03-27] Fri snak fredag
Jeg fik fandme fundet en brugt pixel 8a og har installeret grapheneos på den! Det er altså sjovt at prøve. Meget god oplevelse med den.
Comment on
[2026-03-27] Fri snak fredag
Jeg fik fandme fundet en brugt pixel 8a og har installeret grapheneos på den! Det er altså sjovt at prøve. Meget god oplevelse med den.
Comment on
'Venne-overvågning' er blevet normalt blandt unge: 'Kan være på vej ud ad en glidebane'
Synes det virker helt vanvittigt at man skal vide hvor ens venner er. Kæft jeg føler mig gammeldags lidt for ofte.
Comment on
[2026-04-12] Hvordan går det og hvordan har din uge været?
Jeg slettede min google konto i den jer uge! Efter en lang periode med migrering til proton og andre services, har jeg endelig taget mod til mig og slettet min 20 år gamle google konto. Det føles så godt.
Comment on
Orbán erkender nederlag: Resultatet er klart og meget smertefuldt for os
Tror I at USAs indblandet har været positivt eller negativt ift. valgresultatet? Jeg tror næsten Orbán havde haft et bedre valg, hvis ikke Vance og trump glorificerede ham sådan haha.
Comment on
[2026-03-08] Hvordan går det og hvordan har din uge været?
Fandme godt. Drømmejobbet er blevet slået op så jeg har skrevet ansøgning og håber på at sende den inden for kort tid. Og så leger børnene bedre sammen så alt går lidt lettere.
Comment on
[Debat] Universitetsstuderende føler sig som ufrivillige deltagere i et AI-eksperiment. Det er de også
Jeg er ved at få fnat af AI. Nogle ting løser det fint, men hver gang jeg ser ai tekst, ai billeder/video eller tech guruer på LinkedIn som praiser ai så væmmes jeg. Andre der har det sådan?
Comment on
[2026-04-26] Hvordan går det og hvordan har din uge været?
Det er vildt, så glad man bliver når det er godt vejr.
Jeg er i overvejelser om jeg skulle købe en sejlbåd så man kunne tage på ture med familien. Men med tanker om barn nr. 3 er det nok ikke det bedste tidspunkt. Nogen der har sejlbåd og små børn? Kan det forenes?
Comment on
Mens Trump truede Grønland, søgte flere danskere alternativer til amerikansk tech
Reply in thread
Tak. Havde tænkt på at prøve feddit i noget tid og det var så nu. Spændt på at se hvordan det er.
Comment on
[2026-05-29] Fri snak fredag
Shit kan ikke få et hus ud af hovedet som ligger tættere på kones arbejde og børnenes skole. Har boet i nuværende lidt over fire år.
Er det bare fordi jeg leder mig her og tror et flytteeventyr er sjovt? Huset er over 100 år gammelt og jeg er ikke skide handy. Er bange for det ville gå galt.
Comment on
Hvilken regering håber I på, og hvorfor?
Reply in thread
Er du mig? Haha
Comment on
Stort flertal ser nu USA som modstander - ikke som allieret
Lol no shit.
Comment on
[2026-04-12] Hvordan går det og hvordan har din uge været?
Reply in thread
Jeg har fin success med Here Wego.
Comment on
[2026-05-14] Madtorsdag
Fik en masse rabarber af min faster. Nu skal der laves årets første rabarbergrød. Det elsker jeg!
Comment on
[2026-03-02] Kulturmandag
Jeg håber at komme til Viborg metal festival på fredag. Vil så gerne se blodmåne, danefae og lamentari.
Comment on
Feddit.dk har nu 1000 registrerede brugere! 🥳
Det er sgu da meget sejt! Hvor længe har feddit.dk eksisteret?
Comment on
Slut med Shorts?: YouTube giver brugere en stopknap
What. Det lyder jo næsten... som en god nyhed? I nutidens techverden??
Comment on
Ny ai-model frygtes at være en digital atombombe
Som jeg så en anden skrive: min fidget spinner kører så hurtigt at den kan lave et sort hul. Nej, du må ikke se den, men jeg har en aftale med Hasbro og Lego om at det kun er os der må bruge den. Trust me bro.
Comment on
Danmarks digitale apps bliver vogtet af amerikanske tech-giganter
Reply in thread
Kodeviser bro. Det virker godt.
Comment on
[2026-01-26] Kulturmandag
Jeg så Red Warszawa her i weekenden. Ny forsanger og fået den originale bassist med igen. De gjorde det rigtig godt. Jeg headbanger stadig.
Comment on
Chokerede eksperter kalder Trumps skatteaftale »fuldstændig ulovlig« og »gennemført korrupt«
Reply in thread
Jeg troede der ville komme en borgerkrig. Men det er der stadig ikke kommet så tror ikke den kommer uanset hvad der sker.