[2026-03-08] Hvordan går det og hvordan har din uge været?
Endnu en uge er gået og søndag er derfor en god dag hvor man kan reflektere over sit mentale helbred og dele sine tanker og på den måde afrunde den forgangne uge.
Hvordan har du haft det? Er der noget, der har fyldt meget, gjort dig glad, eller måske været udfordrende?
Del så meget eller så lidt, som du har lyst til.
Denne tråd oprettes automatisk af botten hver søndag kl 06.
Hvis du har spørgsmål til botten eller ønsker at bruge den på et fælleskab, så skriv til @[email protected] .
Fandme godt. Drømmejobbet er blevet slået op så jeg har skrevet ansøgning og håber på at sende den inden for kort tid. Og så leger børnene bedre sammen så alt går lidt lettere.
Held og lykke med ansøgningen!
Den sidste uge har igen mest af alt føles som overlevelse, og er gået i seng før kl 21 de fleste dage fordi jeg alligevel var ved at falde i søvn på sofaen.
Men jeg har da nået det som skulle nåes, og begyndt at indhente noget forsømt læsning.
Og på den helt positive side, har jeg fundet nogle kontaktlinser som virker for mig, som jeg håber, at jeg kan hente på mandag!
Og jeg skal bare lige klare 2 uger mere, så har jeg en uges ferie!