Comment on
Sync for Lemmy (beta) is now live for everyone
A world of difference. What a good day today!
Comment on
Sync for Lemmy (beta) is now live for everyone
A world of difference. What a good day today!
Comment on
Mytteri på 'internettets forside' handler både om penge, porno og kunstig intelligens
Reply in thread
Jeg spurgte min lillesøster som er 14, og hun har aldrig hørt om Reddit - det var 100% nyt for hende, og jeg følte mig som en gammel mand! Fora er en oldschool ting apparently - hvis jeg nævner Lemmy så er der ej heller nogen respons. Jeg tror vitterligt ikke, at de næste generationer hører om Reddit - det er uddateret da ungdommen ikke kan fokusere meget længere end de 10-20 sekunder (hvor der gerne skal ske en masse inden for denne tidsramme).
Comment on
Vi er for dårlige til at sortere vores affald: 'Alt det, jeg er i tvivl om, ender i restaffald'
Jeg er all for sortering, men det er ærligt talt helt sindsygt kompliceret for forbrugeren. En ting er, at vores matrikel nu snart har 10 skraldespande stående (villalejlighed) - men en anden er, at produkterne man bruger i hverdagen ikke egner sig til nem sortering. En lille ting kan nemt løbe op i 3-4 forskellige sorteringer, fra plastic til aluminium og bioaffald.
Der er også alt for mange spørgsmål der melder sig - og jeg tænker også at grovsortering hos forbrugeren er vejen frem, for dernæst at finsortere med teknologi i næste led.
Comment on
PSA (VMA?): Husk i morgen bliver din strøm markant dyrere
Reply in thread
Vi får rabatten her hos os på varmepumpen når vi rammer 4000+ kWh. Jeg forstår dog udemærket spørgsmålet - el er helt umuligt at forstå i Danmark. Rabatter, afgifter, grøn strøm, regninger der ulæselige samt ageren bank (aconto) for el selskaberne. Syntes altid det er træls at forstå!
Comment on
Thoughts on MK Alpha?
Loving it. One/Two taps from afar - close up it just shreds.
Comment on
Second Day of Federation Test. Does anyone see this? Please reply with your account's home instance.
Feddit.dk, and I see you ;)
Comment on
Is it just me or did Lemmy suddenly became more active now that Sync for Lemmy is released?
Reply in thread
Right?! Was scared by the inactivity but Sync already has +10k downloads and it feels as if Lemmy just came to life!
Comment on
Velkommen Reddit flygtninge!
Reply in thread
Uha, jo tak som byder! En fornøjelse at være her :)
Comment on
»Det er tankevækkende tal«: Hver anden voksne har lyst til at bruge mobilen mindre
Jeg tager mig selv i at åbne den officielle app i ny og næ efter lukningen af Sync. Det er reelt kun mine fodboldinteresser der nu driver værket, men jeg har nu oprettet mig på de reelle fora hvor "mit" hold's nyheder fra Reddit alligevel stammede fra - og jeg har siden Sync forsvandt ikke skrevet en eneste kommentar på Reddit.
Det er min plan for mindre tid på skærmen:
Step 1 - brug Reddit mindre (skriver ikke kommentarer længere) - det hjalp Spez mig med at få opfyldt.
Step 2 - behold Sync på min hjemmeskærm på mobilen. Jeg åbner den stadig ved ren refleks, og får dermed dagligt en god reminder om, at Reddit er ved at dø (for mig). Har beholdt den officielle app gemt væk i min "random apps"-mappe hvor den også lå henkastet før.
Step 3 - Profit!?