Spyke

Replies

nieuws

Comment on

Emoties lopen hoog op rond natuurherstelwet Timmermans in Europarlement

Reply in thread

het stemgedrag van nederland wordt een stuk makkelijker te begrijpen als je in gedachte houdt dat de gemiddelde Nederlander niet meer in de schoolbanken zit, geen toeslagenouder is, niet met het OV hoeft of gaat, niet in de buurt van Schiphol of tata woont, al een woning heeft (die steeds meer waard wordt), niet in het onderwijs of de zorg werkt, niet mishandeld is door de politie want je zou ze niet dood bij een demonstratie vinden...

gaming

Comment on

Multiplayer Co-op games

overcooked, though its only got the one campaign and little replay ability

phasmophobia is extremely fun, though getting into it brand new can probably be a bit overwhelming

fall guys is a pretty fun party style game, pretty casual and all

skribbl.io is a little browser charades with drawing type deal if youre just feeling like doing something easy and low effort

valheim i definitely recommend if youre into terraria dst and minecraft together, same with the forest

Comment on

Fooien verbannen

ik geef geen fooi behalve speciale gevallen

we hebben in nederland gewoon hetzelfde minimumloon voor service, bezorging etc als de rest van nederland, ik verdien hetzelfde als niet minder dan deze mensen

ik ga mensen geen extra betalen omdat ze hun werk doen, ik vertik het nog meer om meer te betalen dan dat er op het prijskaartje staat

games

Comment on

What announcements from this weekend are you most excited about?

Reply in thread

same here, bethesdas done a lot to make me cautious of starfield but the showcase was honestly way better than what i expected, especially in regards to their return to more rpg centric mechanics

im still cautious- you can make any old piece of junk look good in a trailer -but im feeling more optimistic about bethesdas next big single player release than i have in, christ, 7 years?

Comment on

Wat mis je nog op Lemmy?

op het moment is mijn grootste probleem de live feed waardoorde posts die ik lees constant wegrennen, en gewoon de grootte

het is allemaal nog een beetje klein, maar lurkers moeten ook gewoon wat meer aanleren om te commenten, en vooral te posten

You reached the end