Spyke

Replies

greece

Comment on

Λήξη blackout στο r/Greece

Reply in thread

Εδώ είμαι, διαβάζω αυτά που γράφετε, αλλά είμαι λίγο πνιγμένος οπότε δυστυχώς έχω μικρή συμμετοχή. Οι προβληματισμοί σας είναι πολύ σωστοί οπότε αξίζει μια όσο το δυνατόν καλύτερη απάντηση από εμένα, την οποία περίμενα λίγο να "ηρεμήσουν τα νερά" για να την διατυπώσω :)

greece

Comment on

Λήξη blackout στο r/Greece

Reply in thread

@pgetsos @sv1sjp @seismos @MelancholikhPatata @Beneath_the_storm Καταλαβαίνω ότι υπάρχει μεγάλο μπέρδεμα με την όλη κατάσταση και δεν έχουμε καταφέρει να δώσουμε ξεκάθαρα μηνύματα. Είμαστε 8 άτομα συντονιστές στο r/greece οπότε υπάρχει μια δυσκολία στην λήψη αποφάσεων και πολλές φορές γίνονται ετεροχρονισμένα. Η πορεία του reddit έχει φέρει μεγάλη σύγχυση σε όλο το user base και σε εμάς τους ίδιους. Προσωπικά, δεν ξέρω κατά πόσο μπορώ/θέλω να συνεχίσω το moderation και είναι κάτι το οποίο σκέφτομαι αυτό το διάστημα.

Όσον αφορά το kbin, τουλάχιστον αυτή τη στιγμή δεν φαίνεται να είναι στο στόχαστρο να γίνει migration ή main alternative (το r/greece έχει πλέον ανοίξει κανονικά).

Όσον αφορά εμένα προσωπικά, θα είμαι εδώ και θα χρησιμοποιώ κυρίως το kbin καθώς έχω απογοητευτεί υπερβολικά απ'το Reddit Inc.

Εάν υπάρχει κάποια άλλη ερώτηση/πρόταση ή κάτι άλλο που παρέλειψα, ευχαρίστως να απαντήσω.

Υ.Γ: Λατρεύω το chill κλίμα που επικρατεί εδώ.

greece

Comment on

Επιστήμονες στο ΜΙΤ δημιούργησαν σκυρόδεμα που μετατρέπει τα κτίρια σε τεράστιες μπαταρίες

Reply in thread

Εντωμεταξύ για να είμαι ειλικρινής, παρότι εντυπωσιακό, δεν ξέρω κατά πόσο θα μπορούσε να γίνει στην πραγματικότητα. Ακούγεται πολύ καλό για να είναι αληθινό. Βέβαια δεν κατέχω σε καμία περίπτωση τις γνώσεις αυτών των ανθρώπων, οπότε το μέλλον θα δείξει.