Με μηνιαία συνδρομή σε Facebook και Instagram στην Ευρώπη απαντά η Metα στο πρόστιμο που δέχτηκε
https://www.naftemporiki.gr/techscience/1520386/me-miniaia-syndromi-se-facebook-kai-instagram-stin-eyropi-apanta-i-meta-sto-prostimo-poy-dechtike/Open linkView original on lemmy.world
Εύχομαι ολόψυχα να το κάνουν (και να μην δωθεί η δυνατότητα δωρεάν αλλά με προσωποποιημένες αναρτήσεις) για να βγάλω απτην ζωή μου μια και καλή αυτά τα social :D