Κορονοϊός: Ο FDA ενέκρινε επικαιροποιημένα εμβόλια από Pfizer και Moderna καθώς αυξάνονται οι νοσηλείες
https://www.ertnews.gr/eidiseis/diethni/koronoios-o-fda-enekrine-epikairopoiimena-emvolia-apo-pfizer-kai-moderna-kathos-ayksanontai-oi-nosileies/Open linkView original on lemmy.world
Θέλω να πω εδώ, αν κ φοβάμαι μην το γρουσουζεψω κ με βρει μεγαλύτερο κακό, ότι δεν έχω κολλήσει κορονοιο.
Same. SAME
Έλα! Μπράβο μας!
Μακάρι να μπορούσα να πω το ίδιο!
Όσον αφορά νέες δόσεις εμβολίου, ποιά είναι η γνώμη σας; Θα τις κάνετε; + @sv1sjp
Να υποθέσω παραπάνω από μία φορές; Η αλήθεια είναι ότι πρόσεχα πολύ κ είχα υιοθετήσει τις N95 από πολύ νωρίς, πριν καν ακόμα γίνουν υποχρεωτικές. Κ ακόμα φοράω, τις χειρουργικές βέβαια τώρα, σε καταστήματα με πολύ κόσμο κ ΜΜΜ.
Μία (και ευελπιστώ μοναδική) φορά έχω κολλήσει, ευτυχώς μετά τις 3 δόσεις ωστόσο και πάλι ήταν τσουχτερή.
Έχουμε την δυνατότητα; Και χρονοδιάγραμμα πότε θα έρθουν Ελλαδα; Θα ήθελα να κάνω αλλά νόμιζα μόνο συγκεκριμένες ομάδες μπορούν
Με βάση αυτό, βλέπω ότι θα είναι για ενήλικες και παιδιά άνω των 5. Δεν ξέρω παραπάνω λεπτομέρειες όμως.
Ευχαριστώ πολύ. Θα το ψάξω παραπάνω σε 1η ευκαιρία