Spyke

Θέλω να πω εδώ, αν κ φοβάμαι μην το γρουσουζεψω κ με βρει μεγαλύτερο κακό, ότι δεν έχω κολλήσει κορονοιο.

5
Gandalfreply
kbin.social

Μακάρι να μπορούσα να πω το ίδιο!

Όσον αφορά νέες δόσεις εμβολίου, ποιά είναι η γνώμη σας; Θα τις κάνετε; + @sv1sjp

3
kbin.social

Να υποθέσω παραπάνω από μία φορές; Η αλήθεια είναι ότι πρόσεχα πολύ κ είχα υιοθετήσει τις N95 από πολύ νωρίς, πριν καν ακόμα γίνουν υποχρεωτικές. Κ ακόμα φοράω, τις χειρουργικές βέβαια τώρα, σε καταστήματα με πολύ κόσμο κ ΜΜΜ.

3

Μία (και ευελπιστώ μοναδική) φορά έχω κολλήσει, ευτυχώς μετά τις 3 δόσεις ωστόσο και πάλι ήταν τσουχτερή.

3
pgetsosreply
kbin.social

Έχουμε την δυνατότητα; Και χρονοδιάγραμμα πότε θα έρθουν Ελλαδα; Θα ήθελα να κάνω αλλά νόμιζα μόνο συγκεκριμένες ομάδες μπορούν

2
Gandalfreply
kbin.social

Με βάση αυτό, βλέπω ότι θα είναι για ενήλικες και παιδιά άνω των 5. Δεν ξέρω παραπάνω λεπτομέρειες όμως.

2

Ευχαριστώ πολύ. Θα το ψάξω παραπάνω σε 1η ευκαιρία

2

You reached the end

Κορονοϊός: Ο FDA ενέκρινε επικαιροποιημένα εμβόλια από Pfizer και Moderna καθώς αυξάνονται οι νοσηλείες | Spyke