Spyke
greece·GreecebyChrV

Μετάφραση /kbin στα ελληνικά v2

Με την πρόσφατη αναβάθμιση προστέθηκαν και τα ελληνικά οπότε πλέον είναι ευκολότερο να δούμε ποια πράγματα χρειάζεται να αλλάξουμε.
Όποιος έχει χρόνο μπορεί να αναφέρει όποια λάθη βρίσκει ή και να τα διορθώνει.

https://translate.codeberg.org/projects/kbin/#componentsOpen linkView original on kbin.social

Επίσης το Jebroa for Lemmy το μετάφρασα ήδη στα Ελληνικά, θα προσπαθήσω να το τρέξω και αυτό.

5
kbin.social

Επειδή δεν έχω προλάβει να τσεκάρω καθόλου. Σε τι στάδιο ειμαστε; Να το βγάλουμε από pinned;

2
ChrVreply
kbin.social

Έχω καιρό να το τσεκάρω, τελευταία φορά είδα ότι γίνονται μικροαλλαγές στα αγγλικά οπότε χρειάζονται να γίνουν και στα ελληνικά.
Αλλά ναι νομίζω μπορεί να γίνει unpin και κρατάει το λινκ μόνος του ο καθένας να διορθώνει όταν βλέπει κάτι καινούριο.

2
pgetsosreply
kbin.social

Το 1ο νομιζω πρεπει να γινει πληθυντικος, Συντονισμενα. Δε ξερω αν εχεις αλλη ιδεα
Το «Άτομα» μου φαινεται πιο σωστο, χωρις να με χαλαει το Χρηστες, για την 1η περιπτωση. Στην 2η ναι, σιγουρα καλυτερα το Χρηστες. Οποτε ισως καλυτερα Χρηστες για να υπαρχει κοινη μεταφραση

2
ChrVreply
kbin.social

Το πρώτο σίγουρα θέλει πληθυντικό αλλά δεν ξέρω αν δείχνει ακριβώς το νόημα του, με απλά και πολλά λόγια θα ήταν "αυτά που συντονίζεις" ενώ το συντονισμένα ακούγεται πιο γενικό χωρίς να είναι λάθος βέβαια.
Για το people πάλι συμφωνώ, είναι σωστό το "Ατομα" και προσωπικά δεν θα με πείραζε να μείνει έτσι και να αλλάξει μόνο το δεύτερο σε "Ενεργοί Χρήστες".

2

Το μονιμο προβλημα στις μεταφρασεις τεχνολογιας στα Ελληνικα: θες 3πλασιο χωρο γιατι μονο περιφραστικα βγαζουν καποια νοημα...

2
ChrVreply
kbin.social

Εδώ αντιθέτως μου φαίνεται περίεργο το "επάνω μπάρας", δεν έχω ιδέα όμως πως το μεταφράζουν άλλα ελληνικά σάιτ. Επίσης ίσως θα ήταν καλύτερο να αλλάξει και το Προβολή σε Εμφάνιση.

2

Περασα και εσβησα ολα τα alerts που ειχαν μεινει και τις αλλαγες που ειχαν γινει στα κειμενα στα αγγλικα. Μενει να τροποποιηθουν αυτα που σημειωνουμε εδω περα, αλλα σε γενικες γραμμες νομιζω ειναι μια χαρα η μεταφραση σου

1

You reached the end

Μετάφραση /kbin στα ελληνικά v2 | Spyke