Posts
Betaler I for nyheder?
Jeg har (faktisk efter opfordring af en bruger her på feddit) taget "springet" og er begyndt at betale for nyheder. Har købt et abonnement til zetland for at deversifere mit nyhedsindtag. DR til overblik - læser på DR.dk og lytter til Tiden og Genstart og så zetland til mere indgående ting.
Har kun haft det i et par uger, men indtil videre synes jeg egentlig det fungerer ret godt. Deres hjemmeside er godt nok helt elendig og deres app er... middel.
Betaler I for nogen nyheds produkter eller kører i mest freemium?
Filter posts on all feed
I trying to minimize the amount of doom in my feed and filter some of it out. Done it fine with my subscription feed, but is there a way to filter the all feed?
Pixelfed integration
Does anyone know if pixelfed integration is on the table? Would love it if I could cross post my videos to my pixelfed account. Videos not able to be over 15MB is really a big drawback for pixelfed. But a loops-pixelfed bridge would solve on that
How does loops do it?
While the loops project has not been made open source yet, does anyone have an idea how they do it? Videos are data heavy and require lots or bandwidth and storage. Is the data centralized ? Where is it stored? Will we be able to self host an instance at some point?
Finde lejlighed i København
Det her er måske en lidt utraditionel post her på Feddit, men jeg har ikke et traditionelt socialt medie som Facebook, så nu prøver jeg her :)
Jeg står i den situation at jeg er blevet tilbudt en fast stilling i København som programmør, som jeg er virkelig glad for. Hvad jeg ser mindre frem til er at navigere på det Københavnske lejeboligmarked.
Er der nogen her som har nogen gode råd til at finde en lille lejlighed uden at af med en arm og et ben?
Mit budget er omkring de 7000-9000 kroner og gerne ikke mere end 20 mins cykeltur fra indreby.
Så hvis der er nogen kender nogen som står og virkelig gerne vil fremleje i en 3 måneder, så må man meget gerne sige til ;)
Hvilken bil ville i købe?
Min partner og jeg er i gang med at finde ud af hvilken bil vi skal købe. Det er vores første bil og økonomien er lidt stram. Vi tænker noget i 25.000 ligaen. Vi har ingen børn, men vil gerne have den er rummelig - et godt og brugbart bagagerum f.eks.
Har selv overvejet en brugt Toyota Corolla eller lignende. Men jeg ved ikke så meget om biler så hvis der er nogen som har tanker eller erfaringer så er jeg lutter øren
Anyone have any experience with 3D model generation?
Looks really kool and promising, but also like a it takes a lot of time to get up and running atm
https://github.com/ashawkey/stable-dreamfusion/Open linkView original on feddit.dkInflationen er tæt på nulpunkt - var på 0,1 i oktober
Men hvorfor er mit rugbrød stadig så dyrt ?!
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/inflationen-er-taet-paa-nulpunkt-var-paa-01-i-oktoberOpen linkView original on feddit.dk

