Spyke

Posts

Betaler I for nyheder?

Jeg har (faktisk efter opfordring af en bruger her på feddit) taget "springet" og er begyndt at betale for nyheder. Har købt et abonnement til zetland for at deversifere mit nyhedsindtag. DR til overblik - læser på DR.dk og lytter til Tiden og Genstart og så zetland til mere indgående ting.

Har kun haft det i et par uger, men indtil videre synes jeg egentlig det fungerer ret godt. Deres hjemmeside er godt nok helt elendig og deres app er... middel.

Betaler I for nogen nyheds produkter eller kører i mest freemium?

View original on feddit.dk
spoergsmaal_og_svar·Spørgsmål og SvarbyFormallyKnown

Finde lejlighed i København

Det her er måske en lidt utraditionel post her på Feddit, men jeg har ikke et traditionelt socialt medie som Facebook, så nu prøver jeg her :)

Jeg står i den situation at jeg er blevet tilbudt en fast stilling i København som programmør, som jeg er virkelig glad for. Hvad jeg ser mindre frem til er at navigere på det Københavnske lejeboligmarked.

Er der nogen her som har nogen gode råd til at finde en lille lejlighed uden at af med en arm og et ben?

Mit budget er omkring de 7000-9000 kroner og gerne ikke mere end 20 mins cykeltur fra indreby.

Så hvis der er nogen kender nogen som står og virkelig gerne vil fremleje i en 3 måneder, så må man meget gerne sige til ;)

View original on feddit.dk
spoergsmaal_og_svar·Spørgsmål og SvarbyFormallyKnown

Hvilken bil ville i købe?

Min partner og jeg er i gang med at finde ud af hvilken bil vi skal købe. Det er vores første bil og økonomien er lidt stram. Vi tænker noget i 25.000 ligaen. Vi har ingen børn, men vil gerne have den er rummelig - et godt og brugbart bagagerum f.eks.

Har selv overvejet en brugt Toyota Corolla eller lignende. Men jeg ved ikke så meget om biler så hvis der er nogen som har tanker eller erfaringer så er jeg lutter øren

View original on feddit.dk

You reached the end